Thursday, 19 January 2012

♥ sexy or girl next door? ♥

Hello! Today, I have a question for you! Which style do you think I should go for, Sexy or cute? Two of my favorite looks to rock but I'm not sure what looks best one me! I know, I know... some of you might say just choose whatever that match your personality! but this two are kinda both me! so please tell me what you think of this on and what's your favorite style for yourself!

The sexy look - hmmm, I do like this look. but I think it's a bit too much for me and my age. maybe? But what I like about it. Is you look sexy and you get attention from guys (Dont every girl like that?) and you look more Feminine I guess. but I think for me to look sexy, I always have to wear more make up than I usually do and I look older than my age. but a lot of people tell me that I look bitchy when I wear this kinda style. Do I?






The girl next door look - this is the look I always wear when I go out. to be honest, I don't really like the feeling of having the make up on my face! especially in the summer, it feels so sticky and yuck after I walk out of my house. and Im a lazy person, so I cant be bothered to put on much make up. I used to hate wearing light make up because I think it doesn't make a change at all. but I realise I look alright with light make up? and people say I look nicer? so tell me what do you think!




So this is all for today! if you notice, I changed my blog skin! do you like it? and hair and make up tutorial is coming up! My next blog post is going to be tutorial on 3 hairstyles! so tell me what kinda hair style you want to learn and I will see If I can make some tutorial on it! If you like me, please follow my blog!! support by following my blog , commenting, or subscribe!

Have a nice day, stay safe and I will keep you guys updated!

-- lots of love --
-- Bianca --



38 comments:

  1. I also suffer with that question XD
    But sometimes it's good not to stick with just one style so maybe keep changing your style is more fun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes! I think that what Im gona do <3
      thanks love.

      <3 <3

      Delete
  2. I like girl next door!! :) And you are seriously SOOO CUTE, it's unbelievable!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yea! I think I will go for that one as well! Im really lazy to do that mach make up everyday!

      and thank you! Im flattered! <3

      Delete
  3. Wow! You are so cuteee! I like the girl next door look better!

    ReplyDelete
  4. I personally like the saying "best of both world's" so when you feel like dressing up a certain day, do it! You can rock both styles ^^ and from the amounts of compliments you are getting, you can be sure that you look GREAT!
    Btw, tje new blog skin is nice, looking forward to future posts :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok! thank you! and yes! people are so nice to me which made me really happy!

      and sorry to keep you waiting but is coming up soon this month! <3

      Delete
  5. you are really a doll <3
    i like the girl next door look on you
    pretty =)

    ReplyDelete
  6. Either way looks good on you and the choice you make probably will depend on your mood. But yeah, summer isn't the best time to wear face gunk 'cause the heat will melt it like ice cream. You really look like a real doll!!! :)

    ReplyDelete
  7. Thank you for visiting my blog dear, you are super super pretty <3 !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Im Im flattered! thank you beautiful <3

      Delete
  8. both of the styles suit you!! :) girl next door is more cute !!keep searching more style

    ReplyDelete
  9. You look soooo pretty in both of those looks, like a doll!! I think if you wanna go with one look, maybe girl next door? Haha but not cuz ppl say you look bitchy with the sexy look (which you don't, by the way!). My boyfriend told me that he would prefer a cute girl who can look sexy rather than a sexy girl who can look cute. I don't remember how he explained it but that's just what I remembered :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! you are so nice :) and thank you for ur bfs's advice as well! <3

      Delete
  10. So pretty~!!!! But I like the 'innocent' look hehe so I will go for the Girl next door look~! ^o^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok! I will listen to your advice! thank you darling :)

      Delete
  11. Both styles really suit you, but it seems that your eyes give off that innocent look. You could do a combination of both. I think there's actually a style of cute/sexy combo, I forgot what it's called tho :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! and I will try to do a combo of cute and sexy. :)

      Delete
  12. it depends where you go and what kind of situation you have ^ ^
    personally, I think better try many style but if you wanna choose between those 2, I choose sexy for you XD~ cuz I think even inside the girl next door have those sexy personality :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I agree with you.. really depends..
      and I always try different style just this two is the recent ones :)
      thank you for you advice honey :)

      Delete
  13. I don't think you look bitchy at all wearing the sexy look! :O you look so much like a doll in both of them! But I agree if I'm just going out I wouldn't put so much makeup on so I'd prob go for the "girl next door" look :)
    Come check out my blog and follow back if you like it <3
    http://www.blushjewellery.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. FINALLY! you are the only one that said I dont look bitchy with lots of make up! Thank you!
      and thanks for the advice as well!

      <3

      Delete
    2. Sorry dear. dont know why I cant comment your blog! but I will follow u :)

      Delete
  14. Hi! I prefer the right side of the photo! ;)

    ReplyDelete
  15. Actually I like both of them. Hehehehehe. I would say both are nice is different ways! The sexy one sure doesn't make you look bitchy! ^_^ Hehehehe. Maybe you can go both ways! Changing once in a while! Btw nice blogskin!
    And and you're so pretty omg. @_@
    Happy cny~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Im gald you like both of them! and thank you for the adive :)

      Happy chinese new year. <3

      Delete
  16. I love both looks on you! I say just switch around, that's what I usually do ^^

    ReplyDelete
  17. Thank you for visiting my blog <3
    you look so adorable! Both of them looks good on you. I think any style would suit you like gothic, fierce, mori, lolita, gyaru.etc. I would love to see you with different styles :-) love that dolly face <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! and YES! I will try thoese style in the furture!

      Delete
  18. Ah! I just discovered your blog and you look like a doll! Wow!

    I would say, dress as according your mood. When you feel sexy. dress sexy. When you feel cute. be cute!

    ♡M.May

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! and I will take your advice! Its really helped :)

      Delete
  19. Thanks for the comment on my blog! Love yours!

    following!

    Love from NYC,
    www.nicolealyse.com

    ReplyDelete

♥ Please leave a comment, it will make my day and I will reply asap. ♥